Telemüük vs telemarketing müügikõne

Su kliendid on üle Eesti või koguni üle maailma laiali?

Mõtled, kuidas nendeni kõige kiiremini ja efektiivselt jõuda? Müügikõne!

Tahad müügi vormistamise kulud minimaalsetena hoida? Telemarketing

Ära vaeva pead edasi otsimisega, sest oled jõudnud õigesse kohta!
Siit leiad telefoni teel läbiviidavad müügiteenused, tänu millele on müük vaid ühe müügikõne kaugusel!

Müük vaid ühe kõne kaugusel!

Enamik müügiteenust pakkuvaid ettevõtteid arvavad, et see ongi müük, kui antakse “müügiinimesele” script kätte ja palutakse see pähe õppida või maha lugeda, kulutamata veidigi aega tema koolitamisele või müügioskuste arendamisele. Sellise loogika kohaselt võib paraku ennast müügiinimeseks nimetada ka keegi, kellel on karakterit sama palju kui liivateral!

Telemüük, Telemarketing, Telefonimüük

Meie sellist lähenemist ei poolda, sest müük on rohkemat kui hästi kirja pandud tekst, mida igaüks saaks maha lugeda. Müügiesindaja on rohkemat, kui lugemisoskusega naabrimees!

Meie jaoks on müük midagi enamat!
Müük on energia, emotsioon…
Müük on elustiil!

Kui arvad, et telemüügi või telemarketingi müügi puhul klient müügiinimest ei näe, siis eksid kõvasti! Tonaalsus ehk hääletoon, emotsioon ja energia loovad kliendile visuaalse ettekujutuse inimesest, kellega ta vestleb! Meie tahame, et klient kujutleks müügikonsultandiga vesteldes oma ala professionaali, mitte müügiscript’ist paaniliselt sõrmega järge ajavat amatööri.

Seetõttu garanteerime, et ükski meie konkurent ei suuda tonaalsust luua, nagu meie seda suudame. (olgu see, siis telemarketingis, F2F-is, D2D-is, müügitreeningutel või –koolitustel)

Meie maailmas on müük see, kui kliendi konkreetne “EI” muutub kõne lõpus õnnelikuks “JAH”-iks! Teeme kõik endast oleneva, et iga müügikõne saanu tunneks ennast tõeliselt erilise ja õnnelikuna, et just tema valituks osutus, mitte, et järjekordne libekeel on tema väärtuslikku aega raisanud.

Kui leiad, et ka Sinu kliendid võiksid lepingu sõlmimisel selliseid emotsioone kogeda, siis võta meiega ühendust ning leiame Sulle parima lahenduse.

Mis tegelikult müüb? telefonimüük

Sõnad
0%
Tonaalsus
0%
Välimus
0%

Müük telefoni teel jaguneb kaheks:

Müük telefoni teel ehk telefonimüük jaguneb kaheks: telemüük ja telemarketing. Sellutionsis pakume mõlemat teenust.

Telemarketingi teenus on suunatud suurte massideni jõudmiseks  ning selle abil tekitatakse müügikõne jooksul huvi ja luuakse uusi prospekte või lepitakse kohtumisi kokku.

Telemüügi teenus on kõige lihtsamalt öeldes müük telefoni teel. Telemüük on suunatud täpsele sihtgrupile eesmärgiga müük realiseerida ning eduka müügikõne lõpus vormistataksegi tehing.

Sihtgrupp:

  • Konkreetselt sihitud

Kasutusvõimalused:

  • Ühekordne müük – müügi läbiviimine algusest lõpuni ehk kuni lepingu vormistamiseni.
  • Kontakti haldus – hoitakse kliendiga kontakti ning garanteeritakse juurdemüük ja pikaajaline kliendisuhe.

Plussid:

  • Aega kokkuhoidev – Kliendi asukohast olenemata jõuad temani vaid sekunditega
  • Efektiivne ja kiire variant uute kampaaniate läbiviimiseks
  • Kuluefektiivne – Telemüük eemaldab protsessist transpordi- ja kütusekulud
  • Koheselt mõõdetavad tulemused alates esimesest päevast
  • Kontaktid ja ’’juhtlõngad’’ pööratakse ümber rahaks
  • Võimalus oma projektil müügimeeskonna suurust vastavalt hooajalisele vajadusele vähendada või suurendada

Miinused:

  • Vajab spetsiifilisi teadmisi ja aastatepikkust kogemust
  • Nõuab vilunud müügispetsialiste, kes suudavad järjepidevalt ka raskeid kliente ostma veenda

Sihtgrupp:

  • Suunatud massidele

Kasutusvõimalused:

  • Küsitluste läbiviimine
  • Kohtumiste kokkuleppimine
  • Müügiesitluste kokkuleppimine
  • Reklaam:
    • Brändi tuntuse suurendamine
    • Huvi tekitamine uute toodete / teenuste vastu
  • Uute äri- ja koostöövõimaluste otsimine
  • Uute kliendibaaside loomine
  • Soojadest lead’idest koosneva kliendibaasi loomine

Plussid:

  • Aega kokkuhoidev – Kliendi asukohast olenemata jõuad temani vaid sekunditega
  • Efektiivne ja kiire variant uute kampaaniate läbiviimiseks
  • Kuluefektiivne – 6x efektiivsem kui e-maili turundus või mistahes muu reklaam

Miinused:

  • Ühe kontakti mitmekordne läbihelistamine
  • Andmebaaside põletamise risk
Telemüük, Telemarketing, Telefonimüük

Käivitamisperiood

Nii telemüügi kui telemarketingi puhul alustatakse uute projektidega käivitamisperioodiga (ehk nn testperioodiga), mis viiakse läbi, et aru saada, mis on projekti suutlikkus ning mitu lepingut müügiagent teatud ajaperioodi jooksul vormistada suudab. Selleks, et jõuda potentsiaalselt parimate tulemusteni, valitakse esmalt välja soovitud sihtgrupp ning luuakse või tellitakse eraldi andmebaas.

Edasi viiakse kliendi poolt läbi koolitus toote või teenuse tehnilise poole mõistmiseks ning sellest lähtuvalt koostatakse projekti jaoks müügikõne kava. Kui müügikõne kava on loodud, siis algab ka testperiood, mis viiakse tavaliselt läbi kahenädalase perioodi jooksul.

Käivitamisperioodi esimese nädala eesmärk on valitud sihtgrupi sobivuse analüüsimine, müügikõne kava parandamine, müügiagendi tegevuse ja kõnede analüüsimine.

Käivitamisperioodi teise nädala eesmärk on müügitulemuste suurendamine ja ühe müügiagendi lepingute vormistamise suutlikkuse väljaselgitamine.

Pärast testperioodi analüüsitakse tehtud tööd ning sõltuvalt projekti jätkusuutlikkusest kummagi poole jaoks, otsustakse kas on mõistlik projektiga edasi minna või sellest loobuda. Projektiga jätkamise korral lepitakse kokku omavaheline hinnastus ning müügiagentide arv antud projektil.

Kui aga mingil põhjusel otsustatakse projektist loobuda, siis antakse kogu andmebaas ning know-how kliendile edasi.

Telefonimüük algab just nimelt külma kõnega

Külma kõne (müügikõne) võib defineerida järgnevalt: see on müügipakkumise esitlemine potentsiaalsele kliendile, kes seda müügikõnet ei oodanud. Külma müügikõne tegemine on müügitehnika, kus müügiagent, -konsultant või -esindaja võtab telefoni teel ühendust eraisikute või ettevõtetega, kes ise ei ole eelnevalt veel jõudnud avaldada ostusoovi konkreetse pakutava toote või teenuse soetamiseks. Telemüügi puhul helistabki müügiagent potentsiaalsele kliendile, tekitab kliendis huvi edasise vestluse vastu, kaardistab kliendi ning viib läbi efektiivse ja selgelt arusaadava müügidemo.

Lisaks tavalistele müügiprotsessi osadele meie müügiagent argumenteerib, vajadusel rahustab klienti ja viib müügikõne jooksul läbi nii mitu closingut kui vaja, et klient lepingu vormistaks.

Lepingu vormistamisega müügiagendi töö ei lõpe, sest võtame kliendiga alati ühendust ka pärast toote / teenuse ostmist, veendumaks, et kõik kulges muretult ning klient on tõesti ostetu üle õnnelik!

telemüük; müük telefoni teel; telemarketing; 

Telemüük Telemarketing Telefonimüük

Telemüük / telemarketing on kõige lihtsamalt kokkuvõttes müük telefoni teel. See on tänapäeval ainus müügikanal, kus toote või teenuse müügi vormistamiseks on ajakulu minimaalne. Meie jaoks on tavaline olukord, kus toote/teenuse müügiks tulebki teha vaid 1 müügikõne.

Meie Sellutions’is näeme telefoni väga võimsa tööriistana, mis avab uksed, lahendab probleemid ja tekitab kliendile unustamatu emotsiooni. Oleme oma inimestele õpetanud seda väikest võimsat abilist kõikidest konkurentidest efektiivsemalt ja kvaliteetsemalt ära kasutama.

Seetõttu kutsumegi Sind valima just meid oma ettevõtet esindama, müügikõne läbi viima ja kliendisuhteid arendama. Kui usaldate meid oma partneriks ehk annate müügikõned meie vastutusele, siis saate vastu Eesti parima müügiteenuse.

                 Telemarketing, Telemüük, Telemüük; müük telefoni teel, Müügikõne,  Telemarketing, telefonimüük, telefonimüük,  Sellutions OÜ

Milliste valdkondade esindajate jaoks on müügikõned elutähtsad?

  • Start-up´id
  • Telekommunikatsiooni ettevõtted
  • Koolitusteenuste pakkujad
  • Otseturundus ettevõtted
  • Personali värbamise agentuurid
  • Investeerimist pakkuvad ettevõtted
  • Meelelahutus, avalikud suhted
  • Kinnisvaraga tegelevad ettevõtted (ostjad, müüjad, maaklerid, vahendajad)
  • Heategevus
  • Pangandus
  • Raamatupidamisettevõtted
  • Valimiskampaaniad
  • Kindlustusettevõtted
  • Ja väga paljud teised…